Selecteer een pagina
Blogs
Lompe eikels zijn jullie!

Lompe eikels zijn jullie!

Hoe omgaan met onbeleefde klanten  Ieder van ons heeft het vast al eens meegemaakt; een klant die niet zo blij is.  Niet tevreden van je product of service en die bijgevolg zijn of haar beklag komt doen.  Absoluut niks mis mee!  Een klacht is een cadeau van de klant!...

Lees meer
Toen Thomas niet kwam opdagen

Toen Thomas niet kwam opdagen

Waarom er vandaag de dag zoveel “no-shows” zijn bij sollicitatiegesprekken Ik maak het steeds vaker mee bij klanten.  Je steekt tijd in het contacteren van kandidaten, je spreekt een tijdstip af dat voor iedereen werkt en op het moment van de afspraak; je raadt het...

Lees meer
Mijn medewerkers maken me gek!

Mijn medewerkers maken me gek!

Mijn medewerkers maken me gek! Ik ondersteun heel vaak organisaties die werken met hoogopgeleide profielen.  En hoewel het zeer leuk is om samen te werken met super verstandige dames en heren, brengen deze medewerkers vaak ook specifieke uitdagingen met zich mee. Ik...

Lees meer
Moving the needle

Moving the needle

Moving the needle De uitdrukking “moving the needle” verscheen voor het eerst in Engeland tijdens de industriële revolutie.  De verwijzing was naar meters op stoommachines.  Tijdens de Tweede Wereldoorlog werd het een meer gebruikelijke term voor luchtvaartmeters.  In...

Lees meer
HELP! Gert is in paniek

HELP! Gert is in paniek

Leiderschap in tijden van crisis: waarom paniekvoetbal geen optie is Een paar weken geleden had ik een afspraak met Gert, de CEO van een bedrijf waar ik mee samenwerk. Hij had, voor het eerst dit jaar, zijn cijfers bekeken en geanalyseerd. En hij was in paniek, in...

Lees meer

Interesse in een kennismakingsgesprek?

Neem dan vrijblijvend contact met mij op.